Job 6 van 9


Report this listing

Solliciteren



Payroll en Administratief Medewerker


Functie

Payroll en Administratief Medewerker - Medewerker Personeelsadministratie

In nauwe samenwerking met het Departementshoofd Administratie, sta je in voor een goede administratie in de voorziening, met een bijzondere focus op de medewerkersadministratie.  Vanuit je rol bied je ondersteuning aan de afdelingen, met wie je goed samenwerkt. Zo draag je bij tot de verdere uitbouw van De Regenboog, een plek waar het goed wonen, leven en werken is.

Jouw profiel

FUNCTIE:

PERSONEELSADMINISTRATIE

  • Je voert de payroll uit van A tot Z met de nodige controles; je volgt de aanwezigheden/afwezigheden/vakantietellers,…  op via een tijdsregistratiesysteem en ondersteunt de diensthoofden bij de personeelsplanningen;

  • Je behandelt sociale documenten; opmaak arbeidsovereenkomsten; registratie diverse afwezigheden, aangifte arbeidsongevallen, aangifte Vlaams opleidingsverlof, aanvragen themaverloven…

  • Je neemt op regelmatige basis rapportages en lijsten voor je rekening;

  • Je volgt individuele personeelsdossiers op;

  • Je beantwoordt diverse vragen van medewerkers;

  • Je volgt de wijzigingen in sociale wetgeving op en staat in voor een correcte implementatie ervan.

ADMINISTRATIE EN ONTHAAL

  • Je werkt mee aan een continue verbetering van procedures en processen in administratie, die leiden naar meer efficiëntie;

  • Je biedt ondersteuning bij de bewonersfacturatie en facturatie naar de mutualiteiten;

  • Je volgt de IT-toepassingen op, die noodzakelijk zijn voor een goede uitvoering van de administratieve taken;

  • Je ondersteunt mee de onthaalfunctie: je begroet bezoekers en verwijst hen naar de juiste personen.

PROFIEL

  • Je hebt minstens een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring in een bedrijfseconomische richting;

  • Je hebt een uitstekende kennis van de sociale wetgeving;

  • Ervaring in de zorgsector is een pluspunt;

  • Je bent flexibel en kan zelfstandig werken;

  • Je werkt je taken punctueel en nauwkeurig af;

  • Je bent gedreven om deadlines te halen;

  • Je hebt sterke schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;

  • Je neemt graag initiatief en je steekt graag de handen uit de mouwen;

  • Je hebt teamspirit en neemt verantwoordelijkheid op;

  • Je bent positief ingesteld en zoekt graag naar oplossingen;

  • Je gaat correct om met confidentiële informatie;

  • Je hebt een uitstekende kennis van Microsoft Office; kennis van e-Blox is een pluspunt.

  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen

Aanbod

  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;

  • Arbeidsduur: deeltijds/voltijds;

  • Een aangename werksfeer, een hartverwarmende werkomgeving;

  • Een stabiele werkomgeving binnen de sterke groep Zorg-Saam ZKJ vzw

Meer info?

Je kan contact opnemen met Liesbeth Vanaerschot, departementshoofd administratie. Vanaerschotl@deregenboog.zkj.be

Adres: WZC De Regenboog, Regenbooglaan 14, 2070 Zwijndrecht, telefoon 03/253.29.03.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht